Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону «Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотна доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.
Умови повернення для товарів належної якості
Умови повернення для товарів належної та не належної якості Комплектуючі підлягають поверненню або обміну при: - Збереження товарного вигляду (наявність не пошкодженою нашої гарантійної пломби або штампа і захисних плівок). - Збереження повної комплектації (коробка, документи, захисні скла, наклейки та інше). - Відсутності слідів пайки, клею, скотчу, і будь-яких слідів ремонту і установки. - Відсутності механічних пошкоджень товару (подряпини, тріщини, відколи, потертості). Гарантія не поширюється на: - Дисплеї і сенсорні екрани, на яких знімалася або відсутня захисна плівка. - Комплектуючі з паяними контактними майданчиками, механічними пошкодженнями (відколами, тріщинами, подряпинами, битими кристалами, сильними вигинами) - Комплектуючі, на яких пошкоджені або відсутні захисні знаки (пломби, репродукції художніх робіт і фото, фотореставрація, штампи тощо). Якщо у Вас виникла проблемна , зверніться до свого персонального менеджера.
Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну.